Obchodné podmienky

Predávajúcim je spoločnosť

Branislav Findiš

Hlavná 35,
Veľký Šariš, 08221
IČO:51136074

DIČ: 1085692003

IČ DPH: SK1085692003

Zapisaná:

Okresný úrad Prešov
Číslo živnostenského registra: 750-49388

Kontaktné údaje: mobil: 0915 084 415, e-mail: info@drevoprofilpresov.sk,

Uvedené ceny na webstránke sú bez DPH.

Kupujúcim je súkromná osoba alebo spoločnosť, ktorá si vybrala tovar na stránkach internetového obchodu www.drevoprofilpresov.sk

a následne ho objednala. Kupujúci musí v objednávke, resp. pri registrácii presne a pravdivo uviesť všetky údaje, najmä meno, adresu doručenia a kontaktné údaje.

Objednanie

Objednávkou tovaru z tejto webstránky sa rozumie telefonická objednávka po vzájomnej dohode predajcu a kupujúceho, alebo emailová objednávka potvrdená zákazníkom, na základe vypracovanej cenovej ponuky alebo emailová objednávka na základe produktov a cien uverejnených na stránke zaslaná na email: info@drevoprofilpresov.sk.

Všetky objednávky potvrdené zákazníkom formou emailu alebo telefonicky sú záväzné.

Kupujúci je oprávnený stornovať objednávku bez udania dôvodu do 24 hodín od jej odoslania. Pri zrušení objednávky je kupujúci povinný uviesť meno, e-mail, popis objednaného tovaru. Zrušenie objednávky je kupujúci povinný zaslať na e-mail: info@drevoprofilpresov.sk, prípadne telefonicky na mobil: 0915 084 415 na základe ktorého mu predávajúci zašle potvrdenie o zrušení objednávky v prípade že o to požiada. Za zrušenie objednávky si predávajúci neúčtuje penále ani žiadne iné poplatky za zrušenie objednávky.

Predávajúci je oprávnený stornovať objednávku alebo jej časť, ak objednávku nie je možné záväzne potvrdiť (chybné telefónne čísle, dlhodobo nedostupný, neodpovedá na e-maily a pod.), tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa dovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci už zaplatil časť alebo celú výšku kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na adresu poštovou poukážkou alebo na bankový účet do 7 pracovných dní.

Kúpna zmluva

Objednávka kupujúceho je návrh kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je uzavretá momentom doručenia záväzného potvrdenia objednávky emailom alebo telefonicky zo strany predávajúceho.

Uzavretím kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačného poriadky, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je kupujúci dostatočným spôsobom a pred vlastným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s ním oboznámiť.

Dodanie tovaru

Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu dodať správny druh, rozmer, dĺžku, kvalitu a množstvo tovaru tak, ako bolo uvedené v čase objednávky, na základe objednávky zákazníka. Avšak predávajúci si vyhradzuje právo na úpravu množstva objednávky zaokrúhlene smerom nahor vzhľadom na balenie tovaru výhradne na celé balíky, pričom kupujúci môže požiadať o zníženie počtu m2 o 1 balík pri preberaní tovaru od dovozcu.

Predávajúci nezodpovedá za nedodanie tovaru, ku ktorému došlo zo strany výrobcu alebo dodávateľa v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok. Predávajúci je oprávnený v závislosti od charakteru obchodu, najmä pri objednávke vyššej ako 1000,00€ žiadať od kupujúceho potvrdenie objednávky písomne.

Kupujúci sa zaväzuje prevziať si objednaný tovar, skontrolovať neporušenosť tovaru a zaplatiť za tovar podľa platobných podmienok dohodnutých v čase prijatia objednávky. Kupujúci sa zaväzuje umožniť včasný prístup k dohodnutému miestu dodania tovaru a odstrániť na mieste prekážky, ktoré by bránili manipulácii s tovarom pri vykládke alebo ktoré by mohli poškodiť techniku dopravcu. V prípade, že si kupujúci neprevezme tovar, ktorý si objednal, predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody, a to len v prípade že kupujúci neprevezme tovar z dôvodov iných ako sú nepredvídateľné okolnosti (počasie, rodinné problémy), opodstatnená nespokojnosť z kvalitou.

Vrátenia tovaru (právo odstúpenia od zmluvy)

Kupujúci, ktorý nekupuje tovar v rámci svojej podnikateľskej činnosti má v súlade s platnými právnymi predpismi právo odstúpiť od zmluvy do 7 dní od prevzatia tovaru.

Právo odstúpiť do 7 dní od zmluvy však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Kupujúci v prípade uplatnenia práva odstúpenia od zmluvy musí dodávateľovi vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak to už nie je možné (napr. Tovar sa v lehote medzi dodaním a odstúpením od zmluvy zničil alebo spotreboval), musí kupujúci poskytnúť peňažitú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nie je možné vrátiť. Ak je tovar, ktorý sa vracia, poškodený iba čiastočne, môže predávajúci uplatniť na kupujúcom právo na náhradu škody a započítať svoj nárok na vrátenie kúpnej ceny. Ku kúpnej cene, ktorá má byť kupujúcemu vrátená, môže predávajúci naviac započítať svoje skutočne vynaložené náklady spojené s vrátením tovaru (náklady na prepravu).

Dodacie lehoty

Dodávky objednaného tovaru budú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom možnom termíne.

Ceny tovaru

Ceny uvedené na  platné v čase uskutočnenia objednávky. Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a zmeny cien, v prípade zmeny peňažných kurzov alebo pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok od výrobcov a ostatných dodávateľov tovaru.

Platobné podmienky

Kupujúci nadobúda vlastnické práva na dodaný tovar až po zaplatení celej kúpnej ceny, t.j. pripísaním úhrady na účet predávajúceho alebo hotovosti.

Reklamačný poriadok

Kupujúci je povinný pred prevzatím a/alebo zaplatením zásielky dopravcovi skontrolovať tovar. Ak je zistené mechanické poškodenie tovaru, je kupujúci povinný vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca. Na základe vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový tovar.

V prípade reklamácie mechanického poškodenia, ktoré nebolo možné zistiť ihneď pri prevzatí tovaru, je kupujúci povinný uplatniť túto reklamáciu okamžite po prevzatí zásielky, a to emailom na tel. 0915 084 415, kde sa dohodne reklamácia v čo najkratšom možnom čase, najviac 30 dní od kúpy/obdržania tovaru.

Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia nie je možné uznať.

Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením, znečistením tovaru alebo jeho znehodnotením, prípadne jeho častí v dôsledku zanedbania skladovania, používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa. Záruka sa nevzťahuje tiež na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, násilného poškodenia, poveternostných podmienok alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach.

V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom. Predávajúci reklamáciu vybaví bez zbytočného odkladu, zväčša do 5-7 dní, najviac však do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova odo dňa vybavenia reklamácie. Predávajúci upozorní kupujúceho o vybavení reklamácie buď telefonicky alebo emailom a tovar odošle na vlastné náklady kupujúcemu.

Záverečné ustanovenia

Všetky právne vzťahy vznikajúce medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia právnymi predpismi Slovenskej republiky. Vo veciach neupravených týmito Obchodnými podmienkami sa uplatnia príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo tieto obchodné podmienky meniť. Tieto obchodné podmienky nadobúdajú platnosť 1.2.2019.